fbpx

Mitä eduskuntavaaliehdokkaan kannattaa julkaista ja missä

Eduskuntavaaliehdokkaalla on useita kanavia joita hän voi hyödyntää kampanjassaan.

  • Facebook Sivu
  • Twitter -tili
  • Instagram
  • Youtube
  • Omat kotisivut

Facebookissa voi jakaa kannanottoja ja pidempia mielipiteitä sekä kuulla kannattajia.

Twitterissä on viestin lähettämisellä merkkirajoitus, joten siellä ehdokas voi jakaa lyhyitä kommentteja, kannanottoja tai jakaa mielenkiintoista sisältöä (linkkejä)

Instagram on kuvapalvelu, jossa eduskuntavaaliehdokas voi jakaa kuvia vaalikampanjansa matkanvarrelta.

Youtube sopii lyhyiden tai pidempien vaali tai kannanottovideoiden tekemiseen ja jakamiseen.

OMAT KOTISIVUT

Eduskuntavaaliehdokkaan Omat kotisivut niputtavat kaiken tiedon ja informaation yhteen paikkaan.

Ei kannata tuudittautua vain yhden kanavan tarjontaan ja/tai jumiutua siihen.

Esimerkiksi, jos päättäisit, että tällä kertaa sisältöni on vain Facebookissa, mitä jos äänestäjäsi ei ole siellä? tai hän ei käytä Twitteriä? Tai Instagramia?

Siksi eduskuntavaaliehdokkaan kotisivut ovat paras tapa niputtaa kaikki tieto yhteen paikkaan ja saavuttaa kaikki äänestäjät, käyttivätpä he mitä kanavaa tahansa seurataakseen sinua.

 

Alustoja on monta, jokaisella on omat käyttäjänsä. Ehdokkaan kannattaa hyödyntää mahdollisimman monta kanavaa tavoittaakseen eri ikäisiä ja eri asemissa olevia äänestäjiä ja niputtaa tämä sisältö ja informaatio omille kotisivuilleen.

Autan sinua koko kampanja matkasi aikana.

  • Missä kanavissa kannattaa julkaista
  • Mitä kannattaa julkaista
  • Koska julkaisu kannattaa lähettää, tavoittaakseen mahdollisimman monen lukijan.
  • Miksi julkaisu tehdään
  • Content calendarin (sisaltö kalenterin) luomisessa ja sen noudattamisessa

 

Kommentoi artikkelia

Kirjaudu sisään kommentoidaksesi.