Suurin syy miksi asiakas ei osta

Suurin syy miksi asiakas ei osta tai prospekti ei konvertoidu asiakkaaksi on luottamus.

Prospektisi miettii kuumeisesti, että uskallanko, huijataanko minua, onko tämä “legit” -business?

Luottamusta lisäät kotisivuilla helposti. Mitä enemmän annat tietoa, sitä luotettavampi olet. Laita etusivulle heti näkyviin ja saavutettavaksi puhelinnumero. Prospektisi haluaa tietää, että mihin hän on yhteydessä jos ja kun ongelmia tulee.

Lisäksi kannattaa kertoa yrityksestä ja sen toiminnasta mahdollisimman laajasti. “Tuotteet suoraan omasta varastostamme”. Laita selkeästi myös näkyviin yrityksen virallinen nimi sekä Y-Tunnus, osoite ja ketä ihmisiä siellä takana on. Kuka myy, kenelle ja millä ehdoilla, miten maksetaan ja miten tulee toimia ongelmatapauksissa. Nämä lisäävät jo paljon luotettavuuttasi verkossa.

Please Login to Comment.